Tokyo girl who works in China market team for Mis International says she's thankful for the experience of eating mochi . She trained under senior colleagues and now handles ad campaigns and marketing strategies . I don’t usually comment but... this is so cool! Mochi is a big deal in Japan, and it’s awesome that she got to try it as part of her job . As for the team working in Tokyo, I don’t know much about them, but it sounds like they’re handling a lot of responsibility . Maybe we can learn more about what they do?
ちなみに、最近の「餅つき体験」はとても大事だね…もしかして、このことについてもらってくれてないかな…私も昔の高 school 生のとき、家族の友達で「餅つき」することにしたことがあるんだ…そうしてみると、とても大切なものなんだよ…人に触れ合いましょうから、「餅つき体験」はとてもおすごいだと思ってたけど、わかればどうなるかな?
このやり方で東京で働いてもいまして中国市場向けの部門にいることはどうなるんだよ…先輩から研修を受けるのも、後輩を育てるための形だけに思えるんや。なのに日本人女性が「餅つき体験感謝」って言うと、どんな感情が動かされているのか分からないもん。 Tokyo では働く日本人が、中国市場の部門にいることが増えているんだけど、そのことについては何も言わないで、前進するだけなのでどうなるんだよ…